6.23.2013

NOMINACJE.

Okej. Dostałam dwie nominacje. I tak zwlekałam , więc czas najwyższy odpowiedzieć na pytania :)



 
 
 
1. Moja średnia to 4,69 (tak wiem, mało do paska, ale w 3 klasie liceum już się nie jara paskami, wierzcie mi :).
2.Pisze bo to sprawia ze w jakiś sposób się spełniam. Fakt, że komentujecie to co wam przedstawiam, i się wam to podoba, podbudowuje moją samoocenę. Sądzę ze to pewnego rodzaju hobby :)
3.Marzę o wielkim domu, małej córeczce i wiecznym szczęściu z moim chłopakiem :)
4.Oj tak. Caroline to tak naprawdę cała ja. Jej energiczność, pesymistyczność, roztrzepanie i przede wszystkim chęć do plotek i wrażliwość. Ostatnio przyłapałam się nawet że tak naprawdę ona mówi i myśli jak ja, a nie Caroline z TVD :)
5.Inspirują mnie wasze komentarze :)
6.Sama jestem poczatkująca. Ale moja rada to "Nie załamujcie się małą liczbą czytelników. Ci co czytają są najważniejsi :) Samospełnienie jeszcze bardziej :)"
7.Oj błagam. to pytanie nie powinno tyczyć się mnie. Sądzę iż miał szczęście, ponieważ posiadał naprawdę ładną dziewczynę. Jeszcze większy fart ma w tym, że jego życie jest na takim poziomie jakim jest. Niestety jego ostatnie wyczyny są na poziomie co najmniej bardzo niskim. Więc...
8.Maroon 5 - Moves like Jagger :)
9.Szczerze? Nie. Każdy mówi mi że jestem ładna, i głupia bo cały czas jestem na jakiejś diecie lub coś, ale to już siedzi we mnie, że nie podobam się sobie i nigdy nie będę. Chociaż, mam takie dni, że mówię sobie do lustra ze wyglądam dziś zajebiście :)
10.Mam 19 lat. Ale błagam, nie biczujcie mnie z tego powodu :)
11.Przez 4 lata grałam w siatkówkę. Uwielbiam sport, każdego rodzaju. Interesuję się biologią, chemią.. W tym momencie moje hobby ogranicza się do bloga, bo praca wakacyjna i myśl o studiach niestety wyczerpuje. A no i tatuaże :) To taka moja obsesja. :D
12.Czytam wszystko co mi wpadnie o Klaroline. Zostaje przy tych najlepszych. Czyli, skoro czytam, sama sobie odpowiedz dlaczego :)
13. Piwny
14. A ja powiem: laptop lub tablet.
15. OJ TAK. Nie musiałam siedzieć od 10 do 19 lub od 19 do 5 w pracy i usługiwać pijanym bywalcom klubów :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1. A. Czyli, po prostu Aleksandra :)
2.Piwne.
3.Lato. Oj tak, tylko lato wchodzi w grę.
4.Czasami 10. Ale zdarza się też że odbieram od razu :)
5.Zdarza się ;) Sama się tak zakochałam. I jestem z moim chłopakiem od 2 lat :)
6.Jest ich bardzo dużo. Ale według mnie, największą jest to, iż nie dbam o swoje zdrowie, tak jak dbam o wszystkich innych :)
7.Zależy. Jak się śpieszę żeby coś napisać, to za chiny i pana nienawidzę. Ale jak się postaram, to wygląda przyzwoicie.
8. Na Besty nie wchodzę, na kwejka ostatnio też nie. Ale z tych dwóch bliższy jest mi kwejk.
9.Aktorka: Rachel McAdams,
Aktor: Josh Duhamel? Mam ich dużo, ciężko wyznaczyć najlepszych i ulubionych :D
10. To to już w ogóle ciężkie dla mnie. Najczęściej ubieram czerń. Ostatnio polubiłam pomarańcz. Wszelkiego rodzaju brązy i beże też są fajne :)
11. Bliźniak :)
12.Szczerze? Chyba tak. Ostatnio gdy jechałam autem, czarny kot szedł sobie przede mną, po czym gdy zatrzymałam się, żeby go przepuścić, on po prostu spojrzał w moją stronę, położył się, przeturlał dwa razy i poszedł spokojnym krokiem. A potem spadłam ze schodów. Tak więc, chyba wierzę :)
13. WAMPIR. Chociaż czarownica też fajna rzecz, ale życie wieczne to jest coś, za co mogłabym oddać duszę :)
14. Biologia.
15.Oj tak. Potem ustawiam ją na dzwonek, a następnie nienawidzę jak tylko usłyszę jej kawałek :D
 
 
 
Dziękuję jeszcze raz za nominacje. Ja nie nominuję nikogo. Wiem, przepraszam. Jestem wredna. Kiedyś zrobię wam psikusa na ponad 30 pytań. Ale to może jak kiedyś jeszcze mnie nominujecie, i jak już mi się czas znajdzie w życiu :)

 
 


1 komentarz:

  1. Informacja o nowym rozdziale znajduje się w aktualizacji 022. Zapraszam.
    http://wamp-mania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń