1.17.2014

ZAPRASZAM

ZAPRASZAM 


Myślę, że większość z was ( o ile jeszcze ktokolwiek czyta moje opowiadanie), spodziewa się, że już niedługo ta historia dobiegnie końca.
Dlatego już dziś, chciałabym was zaprosić na :

 http://youcursemyname.blogspot.com

Powinni się tam kierować wszyscy fani Pottera, huncwotów, i innych magicznych historii. 
A jeśli nie, to zapraszam chociażby po to żeby czytać moje wypociny :)

Korzystając z okazji.
Czy tylko ja umieram?
Z zachwytu?
Prawie sie posikałam !!
0,7 sekunda. Caroline i Klaus - Dla tych którzy jeszcze nie widzieli - CHYBA SIĘ POCAŁUJĄ


<sika, sika, sika, sika>


Wasza, A.

4 komentarze:

  1. Też widziałam tą scenę ich pocałunku i odpowiedź brzmi: Nie tylko ty się posikałaś ze szczęścia!
    Chociaż pewnie na pocałunku się skończy i Klaus wróci do Nowego Orleanu i będzie jak dawniej...przynajmniej na razie.
    Czekam na reszte twojego opowiadania i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam uważam, że do tego pocałunku i tak niestety nie dojdzie. A moja psychika zostanie doszczętnie zrujnowana bo czekam ma ten odcinek o 40 dni ;(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Caroline mówi potem do Eleny "zrobiłam coś strasznego" czy coś w tym stylu, a zwiastun się kończy słowami Damona "Nie mów, że Ci się nie podobało". Więc myślę że coś jest na rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://kosoglos.blogspot.com/ sorki za spam super blog

    OdpowiedzUsuń