1.28.2014

Liebster Award.


Serdecznie dziękuje MADZI za nominację, ale chyba bardziej cieszę się z tego, że w końcu do nas wróciłaś !

Pytania które dostałam:
1. Czym zajmujesz się w wolnym czasie?
2. Jakie są twoje ulubione książki/filmy?
3. Jaka osoba zna Cię lepiej niż ktokolwiek inny?
4. Co chcesz robić w życiu?
5. Najlepsza książka, przeczytana przez Ciebie?
6. Twoje zainteresowania?
7. Ulubiony przedmiot w szkole
8. Jaka jesteś z charakteru?
9. Masz jakiegoś idola? 
Jeśli chodzi o odpowiedzi to jestem zaszczycona by wam ich wam udzielić:

1. Właściwie to prowadzę swój własny pub od jakiegoś miesiąca.  Dodatkowo przygotowuje się do testów fizycznych na Akademie Marynarki Wojennej do której będę starała się dostać na przyszły semestr. W wolnym czasie (a jest go ostatnio mało) staram się odpocząć przy jakiejś fajnej książce (bądź opowiadaniu), lub spędzam czas na oglądaniu filmów z moim chłopakiem ( chyba że mamy akutalne odcinki tvd lub supernatural do obejrzenia)  :).

2. Jeżeli chodzi o książki to mogę powiedzieć że czytam wszystko od Harrego Pottera po twórczość Nicholasa Sparksa. Uwielbiam czytać romanse (Sparks, Koomson) , thilery (King) i fantasty (Rowling, Clare, Collins).
Ostatnio przeczytałam całą serię Darów Anioła i 50 twarzy Greya. Obie polecam.
Podobnie jest z filmami, uwielbiam te same gatunki co w książkach. Ale tu wyróżniam jeszcze horrory. Nie mogę wymienić ulubionych tytułów ale mogę polecić wam film który oglądałam wczoraj - szepty.

3. Od zawsze uważam, że w pełni znam się tylko sama ze sobą. Owszem rodzina i chłopak wiedzą o mnie najwięcej ale czy wszystko? Chyba nigdy nikt nie pozna w 100% drugiego człowieka. To byłoby zbyt przewidywalne i przestalibyśmy się sobą nawzajem interesować. Najbardziej znają mnie pewnie rodzice, a później w kolejności - chłopak, i mój przyjaciel M. z którym przyjaźnię się od ponad ośmiu lat (tak, przyjaźń damsko-męska istnieje :))

4. Szczerze? Do 3 liceum miałam zaplanowane przez siebie całe życie.  Ale tak już bywa że nie zawsze mamy to co chcemy. Chciałam być lekarzem/pediatrą/dentystą. Zbyt słabo zdana matura uniemożliwiła mi to, tak więc moje życie zmieniło kierunek tak samo jak moje myślenie. Dostałam pewnego rodzaju nauczkę. Uważam więc że nie należy planować sobie życia bez planu awaryjnego :)

5. Miliardy książek na całym świecie a wy karzecie wybrać mi jedną?  Nie mogę wybrać swojej ulubionej (BO MAM ICH ZBYT WIELE), ale wiem że książką którą będę czytać swojemu dziecku będzie Harry Potter.  To ponadczasowa opowieść, która dotrze do ludzi w każdym wieku.

6. Uwielbiam biegać, ćwiczyć i robić wszystko co jest "fit". Byłabym cudowną trenerką i zawodniczką, gdyby nie problemy zdrowotne wywołane ciągłymi treningami przez ponad 7 lat. Od biegania po siatkówkę. Uwielbiam też pisać.  Chodź nie zawsze mi to wychodzi.

7. Cóż póki co, to do szkoły nie chodzę.  Ale w zeszłym roku i przez całą swoją karierę uczniowską uwielbiałam biologię i chemię.

8. Samokrytyczna. Perfekcyjonistka. Punktualna.  Zakompleksiona. Wredna. Ironiczna. Strachliwa. Ale też kochająca i kochana.

9. Idol. To określenie trochę mnie odrzuca. Nie mam "idola". Posiadam osoby które podziwiam. Chyba z każdej dziedziny życia. Od muzycznej -Beyonce - przez reżyserką - Tim Burton - aktorską - Johnny Depp - aż do pisarskiej - Nicholas Sparks.
Ale pomimo wszystko te osoby przedstawione powyżej są zamienne tak samo jak gust który z wiekiem się zmienia. Ale jedna osoba w moim życiu i sercu nigdy się nie zmieni - mama. Bo to jej zawdzięczam wszystko co mam.


Mam nadzieję że was nie zanudziłam :) 

Nominuję :

TAYLOR  -  http://original-family.blogspot.com
SERCI  -  http://youaremymemory.blogspot.com ( może przy okazji autorka doda rozdział *.* )

Jeżeli chodzi o pytania, to odpowiedzcie na te same, które zadano mi. :)

A tymczasem idę stworzyć dla was kolejny rozdział :)
Do zobaczenia
Wasza, A.

4 komentarze:

  1. [SPAM] Autorka, która osiągnęła swój sukces na opowiadaniu z One Direction zaprasza na coś nowego.
    Sześcioro młodych przyjaciół wraca do miasta, gdzie wszystko się zaczęło. Niektórzy z nich szukają odpowiedzi na pytania związane z ich życiem, inni próbują w spokoju dożyć swoich ostatnich dni. Opowiadanie pełne tajemnic z przeszłości, żądzy miłości, próby odzyskania siebie. Jak potoczy się dalsza historia Niny, Piotra, Ani, Artura, Daniela i Luizy? Czy zdobędą to czego szukają?
    Wszystko na: http://wszystko-ma-swoj-poczatek-i-koniec.blogspot.com
    Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=roIV_nmTSWE
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz kontynuować ten blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie piszesz. Historia wciąga i nie można się od niej oderwać. Czekam na ciąg dalszy. Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie - dopiero zaczynam, ale będzie u mnie bardziej pikantnie:)

    Fantazyjna
    mysli-bez-cenzury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń