1.24.2014

SZCZERZE W TO ZAWSZE WIERZYŁAM !!!!!

Ja nie wierze ! Już jest !!

4 komentarze:

  1. TEŻ W TO NIE WIERZE! MAM NADZIEJĘ, ŻE KLAUS NIE DOTRZYMA OBIETNICY JAKĄ ZŁOŻYŁ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ! Wiedziałam ! Każda osoba ma w sobie mrok XD Och, Klaus i Care = CUDO <3
    Jezu, jestem ciekawa co będzie dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, rany, ja nie mogę. Mam jakąś obsesję, dosłownie każdemu wysyłam link do tej sceny :) Co z tego, że ludzie pomyślą że jestem dziwna, to się nareszcie stało. Mam wielką nadzieję, że Care po tym jak to się stało długo bez niego nie wytrzyma.
    Zostaje nam tylko czekać na kolejny crossover, albo najlepiej na przeprowadzkę Caroline do NO (co swoją drogą byłoby bardzo ciekawe).

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahah, ja nie sądziłam że to nastąpi tak szybko!
    Zostałaś nominowana do Liebster Award. Więcej info na moim blogu + nowe opowiadanie, nawiązujące do tej sceny, jesli masz ochotę się skusić.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń