10.01.2013

CHOLERNA PROŚBA DO WAS MOJE KOCHANE.

Wiem, to nie jest rozdział, przepraszam. Ale przynajmniej powód ważny.

Jak widzicie zmieniłam co nieco.
Zgłaszałam się do kilku "wytwórni szablonów", ale odpowiedzi jak nie było, tak nie ma. Więc zajęłam się tym sama.
Wyszło jak wyszło. Ja jak zwykle marudzę, ale mi się CHOLERNIE NIE PODOBA. Szczególnie coś, co ma robić za nagłówek. Wszystko co było wcześniej na blogu poszło się za przeproszeniem jebać, bo miałam laptopa w naprawie.

Więc o to moje pytanie :
Może ktoś - któraś z was, umie zrobić takie CUDA jak SZABLONY NA BLOGA, albo polecić mi szbloniarkę, która naprawdę umie to robić, i mi to ZROBI.
Bez kolejki, zastanawiania się czy na pewno ok i w ogóle.
Zależy mi na szablonie dosłownie w takim stylu jak ten. CZYLI:

1.Żeby zdjęcie Caroline było dosłownie to,
2.Żeby kolory były takie jak tu czyli bordo-czerwień-czerń.
3.No ale żeby włożyć w to coś więcej. Może troche SERCA?

Ja niestety jestem tylko człowiekiem stworzonym do pisania, a nie do tworzenia szablonów, i czczę ponad wszystko każdą osobę która umie tworzyć coś w formacie *.txt lub *.xml, którą jest chociażby NIELIVKA,  ale nie potrafię się z nią przez dłuższy czas skontaktować (jak masz czas, błagam Cię o pomoc kochana).

Dlatego zwracam się z prośbą bezpośrednio do was :)
Piszczie w komentarzach.
TYLKO BŁAGAM, NIE DOCENIAJCIE MOICH STARAŃ TWÓRCZYCH PISZĄC MI ŻE JEST PIĘKNY. Bo nie jest.



Rozdział już gotowy, ale najpierw wolałabym zmienić wystrój bloga, niż wstawiać kolejny :)
Szczerze mówiąc i tak jestem zawiedziona komentarzami, ale to wyjaśnię wam w następnym poście :)

Tak więc, BŁAGAM, pomóżcie mi, bo to dla mnie CHOLERNIE WAŻNE :)
Z góry wam dziękuję za współpracę, wasza A.

11 komentarzy:

  1. Pomogłabym Ci, ale niestety nie potrafię tworzyć szablonów, a wszystkie szabloniarki, które znam, robią szablony według swojej kolejki :( Ale pozostaje mi tylko trzymać kciuki :)
    Możesz jeszcze poszukać wolnych szablonów w galerii danej szabloniarni, chyba, że właśnie chcesz z tym obrazkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem ten wystrój jest świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstaw rozdział proszeee nie ważny wygląd ten jest spoko poprostu wstaw rozdział

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek Caroline jest boski, a co do kolorów to trochę głupio się czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkradł się błąd :D

      I tu trafiamy na siebie! Z chęcią zrobię szablon dla Ciebie - szablon na moim blogu wykonałam ja, możesz też zobaczyć moje prace na http://another-fanfiction.blogspot.com/ czy http://narutoihinata-love.blogspot.com/ ;) Jeśli jesteś chętna - czekam na odpowiedź.

      Ariana
      http://dropofmind.blogspot.com/
      http://iwillcatchyouifyoufall.blogspot.com/

      Usuń
  6. A mi się wystrój bardzo podoba, taki mroczny...ach, moje klimaty *.*

    Chciałabym serdecznie zaprosić na ostatni rozdział mojego opowiadania o pierwotnych :)
    http://mikaelsonfamily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. [PRZEPRASZAM ZA SPAM!]
    Większość swojego życia spędziła na ucieczce przed kimś, kto pragnął jej śmierci, jak nikt inny. Jej życie zmieniło się w piekło. Przez jeden jedyny błąd straciła wszystko, co posiadała. Rodzinę, znajomych, wolność oraz ludzkie życie. Stała się czymś, co zrobiło z niej potwora. Nigdy nie doznała szczęścia, ani bezpieczeństwa. Zawsze musiała liczyć tylko i wyłącznie na siebie, jednak było coś, co pomagało jej w tym wszystkim. Mianowicie, wampiryzm. Jednak, jak to wszystko się potoczy, kiedy wampiryzm zostanie jej odebrany, a ona zostanie bezsilnym i przeciętnym człowiekiem? Czy Katherine Pierce poradzi sobie z problemami bez nadnaturalnych zdolności?
    www.human-life-katherine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Okeeej :) Zabieram się do roboty, szablon oddam w kolejnej mojej notce na http://iwillcatchyouifyoufallszablony.blogspot.com/ także pod nickiem Ariana. Za jakieś 3-4 dni będzie gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 46 year-old Financial Analyst Derrick Brumhead, hailing from Vanier enjoys watching movies like "Snows of Kilimanjaro, The (Neiges du Kilimandjaro, Les)" and Mountain biking. Took a trip to Shark Bay and drives a Tacoma. jej odpowiedz

    OdpowiedzUsuń