10.14.2013

N I E S P O D Z I A N K A.

Cześć wam kochane/ani :)
Jak widzicie dostałam przecuuuudowny szablon od Ariany :)
Podoba wam się? MI B A R D Z O.
Chciałabym podziękować Ci bardzo, za wykonanie tego pięknego arcydzieła.
I tu, zaczyna się moja niespodzianka.
Widzicie, gdy Ariana zgodziła się zrobić mi szablon, a Madzia600, odważyła się oszczędzić nam nadnaturalnych opowiadań, zapytałam siebie "czemu nie?".
Ten blog, niedługo moze dobiec końca (piszę niedługo, bo może rozwine jakieś wątki, pies mnie jeden wie).
I wtedy mówiłam sobie "A napiszę coś zupełnie normalnego". I tu się zaczyna rola Madzi.
Po co niszczyć dwóch tak wspaniałych pierwszoplanowych bohaterów, jak Caroline i Klaus, skoro można ich obsadzić w zupełnie innym świecie?
I tak o to powstał blog :

http://babypleasebemine.blogspot.com

Zapraszam was serdecznie, już jutro na prolog :)
Piszcie mi czy się wam podoba. 
Ale szczerze mówiąc, jestem tak podjarana swoim pomysłem, że nie będę przejmować się krytyką, i nie zmarnuje swojego nowego P I Ę K N E G O szablonu :)
Pozdrawiam

Wasza, A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz