9.02.2013

Ogłoszenie.

Tak więc, wyjeżdżam :)
Nie będzie mnie od 5 do 16, ale trzeba liczyc się z tym że muszę się spakować, i pozałatwiać trochę spraw. Iiii, teraz przechodzę do sedna sprawy. Mam rozdział. Co prawda muszę do niego trochę dopisać, ale to kwestia 40 minut. I o co mi chodzi? O to iż nie wiem czy chcecie rozdział teraz, czy może wolicie poczekać?
Piszcie w komentarzach, bo szczerze mnie to interesuje :D
Oczywiście, nie żebym was podpuszczała, ale jeśli do środy nie będzie z 10 komentarzy co najmniej, to będę trzymać was w niepewności :*
A w następnym odcinku dzieje się jeszcze więcej niż w tym. Żeby podsycić wasz zapał do czytania, powiem że Caroline i Klaus się spotkają :)




PS. rozdział już skończony :)

14 komentarzy:

  1. Oczywiście , że chcemy teraz nawet dzisiaj jak możesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcemy:D Nie mogę się doczekać następnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba oczywiste że chcemy

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm teraz czy potem?
    No pewnie, że teraz:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że chcemy teraz! :) Najlepiej już!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak najszybciej najlepiej jutro jak wróce ze szkoły mam na mnie czekac jak nie to kończe z twoim blogiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najszybciej dodaj

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście,że chcemy następny! Też mi pytanie. :)
    Zapraszam do mnie na kolejny rozdział.
    http://po-prostu-tylko-ja.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam do mnie, na prolog *-*

    http://miss-you-darling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń